Retour- en Terugbetalingsbeleid
Bij Muséletté zijn we trots op de kwaliteit van onze producten en de tevredenheid van onze klanten. We begrijpen dat een product soms niet aan uw verwachtingen voldoet. In dergelijke gevallen bieden wij een probleemloze terugbetalingsregeling om ervoor te zorgen dat uw winkelervaring bij ons altijd plezierig is.
Lees de volgende voorwaarden zorgvuldig door om ons terugbetalingsbeleid te begrijpen:
Termijn voor retourneren en terugbetalingen
Klanten hebben 30 kalenderdagen vanaf de leveringsdatum om een retour of terugbetaling aan te vragen. Verzoeken die na deze periode worden gedaan, komen niet in aanmerking voor een terugbetaling of omruiling.
Uitzonderingen:
Bepaalde artikelen, zoals uitverkoop- of opruimingsartikelen, kunnen niet geretourneerd worden tenzij ze defect of beschadigd zijn bij ontvangst. Gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen zijn ook niet retourneerbaar, tenzij er sprake is van een fabricagefout of een fout van onze kant.
Geschiktheid voor een terugbetaling
Om in aanmerking te komen voor een retour of terugbetaling, moeten de product(en):
- Ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen
- In de originele verpakking zitten met alle labels, etiketten en zegels intact
- Vergezeld gaan van de originele bestelbon of aankoopbewijs
Houd er rekening mee dat geopende of gebruikte producten, evenals artikelen die tijdens een uitverkoop of met korting zijn gekocht, niet in aanmerking komen voor een terugbetaling.
Wanneer u een product retourneert, zijn er twee mogelijkheden voor de retourkosten:
- Verantwoordelijkheid van Muséletté: Als het product defect, beschadigd of verkeerd geleverd is, zullen wij de retourkosten volledig vergoeden.
- Verantwoordelijkheid van de klant: Als u besluit het product om een andere reden te retourneren (bijvoorbeeld omdat het niet aan uw verwachtingen voldoet of u van gedachten bent veranderd), zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.
Wij adviseren u om de verzendkosten en eventuele aanvullende verzekeringen zorgvuldig te overwegen bij het retourneren van uw product. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren of beschadigde retourzendingen die door de klant zijn verzonden.
Hoe een terugbetaling aan te vragen
Om een retour of terugbetaling te initiëren, neem dan contact op met ons Klantenserviceteam via info@muselette.nl met de volgende gegevens:
- Uw volledige naam
- Bestelnummer
- Aankoopdatum
- Reden van retour
- Foto’s van het product (indien beschadigd of defect)
Ons team zal uw verzoek beoordelen en binnen 48 uur reageren met verdere instructies.